Doprava

Doprava

Spolupracujeme pouze s ověřenými dopravními společnostmi.
Realizujeme zásilky do délky 600 cm na území České republiky a zemí EU.

Doručení kurýrem

Objednané zboží zasíláme kurýrní službou PPL a PPL sprint, s kterými máme podepsané smlouvy. Maximální délka zásilky je 600 cm.

Vlastní kurýr

Umožňujeme odběr zásilky vlastním kurýrem. V tomto případě nebudeme zasahovat do odběru, pouze zabalíme a zabezpečíme.
Cena této operace: 150 – 500,- Kč bez Dph.

Osobní odběr

Bystřice nad Olší 1261, 739 95
tel.: +420 774 406 800
po – čt: 8.00 – 16.00, pa: 8.00 – 15.00

Všechny zakoupené produkty jsou před odesláním zkontrolovány a opatrně balené pod dohledem kamer, proto by jste měli produkty dostat neporušené nebo jinak poškozené. Doporučujeme balíček před kurýrem zkontrolovat.

info_outline
Přečtěte si co je třeba udělat před převzetím zásilky od kurýra

Okamžik převzetí zásilky

V momentě převzetí zásilky je kupující povinný za přítomnosti kurýra důkladně zkontrolovat stav obalu:
done zda-li není poškozený obal
done zda-li není přeříznutá páska
done zda-li sedí množství doručeného zboží


Obaly bez poškození

Jestliže balík není poškozen podepište dodací list. Kontrola obsahu zásilky je možná pouze po podepsání dodacího listu.
done odeberte zásilku
done v přítomnosti kurýra balík otevřete
done zkontrolujte zda-li nedošlo k nějakému poškození zásilky


Obal je poškozený

Jestliže je poškozený obal zásilky:
done balík nepřijímejte
done nebo odeberte zboží a napište svůj komentář za přítomnosti kurýra na dodací list

V případě zjištění závad zakoupeného zboží nebo poškození zásilky, je klient povinný za přítomnosti kurýra sepsat protokol o škodě, který musí obsahovat: datum, hodinu doručení a popis škody.
done dbejte na správné vyplnění všech políček formuláře a popisu škody
done dokument musí být sepsán ve dvou stejných vyhotoveních, z nichž jeden zůstává u zákazníka


Prosíme o neprodlenou informaci těchto skutečností, abychom mohli co nejdříve zahájit reklamační řízení. Podepsaný protokol s podrobným popisem vzniklé škody (scan nebo foto) nám zašlete na firmu. Kladné vyřízení této reklamace závisí na vyjádření dopravce.

Tímto upozorňujeme na fakt, že zpětné přijetí zásilky bez známek jakéhokoliv poškození obalu nebo obsahu, zaniká možnost reklamace.


keyboard_arrow_upkeyboard_arrow_down
menu